let it beEr zijn vele momenten waarop je de stroom van het Goddelijke kunt ervaren.
Eigenlijk is het er altijd en overal en is het eigenlijk raar als je dit niet kunt ervaren.
Het moet niet geforceerd gaan, dan zul je het niet kunnen ervaren.
Er zijn bepaalde momenten van vreugde in je leven net of dat er iets boven je hoofd word uitgegoten en over je leven, waardoor je in een diepe vreugde ineens bent. Je leeft!
Het is het Goddelijke wat zich aan je openbaart. Wat aan je deur klopt.
Je kunt alleen open doen, als jij er zelf niet bent.
Haha dit is eigenlijk lachwekkend.
Zodra jij er bent zul je niets kunnen ervaren, je zult niet eens weten dat er ´´iemand´´ voor je deur staat.
Zodra jij er niet bent, staat je deur open en kom je vanzelf in contact met het Goddelijke.
Het stort zich over je uit. Zonder enige moeite.
Want dat is wat het Goddelijke doet, het stroomt continue, overal, steeds weer, het houdt nooit op!
Alleen jij kan de stroom verbreken, door er tussen te gaan zitten.
* Met jij wordt bedoeld, die ene in jou die het zo geweldig leuk vind om van alles te denken, uit te denken, die eigenlijk nooit stil is. De Mind.
Over de Auteur:
anne2 112x112 Laat je verrassen!Mijn naam is Annemarie en ik ben 27 jaar. Ik ben een spiritueel ingesteld persoon en verwonder me over het leven.
Al sinds mijn twintigste verdiep ik me hierin en geef ik fotoreadings en behandelingen.
Daarnaast schrijf ik af en toe een tekst die ik doorkrijg via mijn gidsen en engelen. Met de boodschap deze teksten aan andere mensen te laten lezen, opdat zij geïnspireerd mogen raken, diep in hun Zelf.
Inmiddels ben ik afgestudeerd als Paranormaal Therapeut.